# 8

Vivi LS
Vivi LS

張貼於 3rd Dec, 2018 10:14 pm


今日好攰一定要做按摩舒緩下。

 

成日經過呢間, 諗住試一試, 打去個陣個reception態度麻麻, 問佢係咪火車站對面, 佢話工聯會有旁, 鬼知工聯會响邊咩。問非所答! 但都去試吓啦~

 

地點就好方便, 但我覺得環境一般, 樓下的按摩房對住個洗手間, 好噪, 感覺唔衛生。

 

師傅亦都一般, 成日按按下聽電話, check whatsapp。

 

但因為真係好攰加咗半part, 個師傅已經同reception講共part 半, 個串嘴reception以為係加多part 半



評價: 中評    環境: 2   服務: 3   價錢: 3  

# 7

Alula Lee
Alula Lee

張貼於 11th May, 2016 8:48 pm


按得唔好囉

按完冇舒服既感覺 太差啦
 摸下摸下咁

 

 

 

知足康 (大圍店)  回覆會員

 

Alula Lee,你好!

多謝貴客的寶貴意見,本公司會盡力改善客人所提供的意見,盡力改善服務,謝謝!

知足康 (大圍店) 負責人


 



評價: 差評    環境: 3   服務: 1   價錢: 2  


編輯推介編輯推介
# 6

緊弛熊

張貼於 23rd Mar, 2013 10:21 pm


好舒服

因為睇0左zoneonezone 所以去0左大圍試下呢間按摩店
非常舒服, 技術一摸就知道我邊度最累邊度好痛
按完成身鬆0西

美中不足房入邊0既係冷氣好似唔係好夠

 

 

 

知足康 (大圍店) 回覆會員

感謝會員緊弛熊贊賞及意見,令我們可以不斷改服務的態度和質素。

 

有關對房間冷氣不足問題,是因為每個客人要求溫度不同,客人可向技師提出調整溫度大小,或同店內服務員提出要求。

 

再一次多謝您的意見,歡迎您再度光臨。 

 

知足康 (大圍店) 負責人



評價: 好評    環境: 5   服務: 5   價錢: 4  


編輯推介編輯推介
# 5

知足康

張貼於 14th Aug, 2012 9:21 am


回覆會員June 的意見

June,你好!我是知足康的負責人。

有關7月某一個星期三早關門,是因我們當天有例會,所以提早關門。

感謝你光顧及喜歡我們的服務,謝謝你的支持,我們會更加努力,做到更好,再一 次謝謝。



評價: 好評    環境: 5   服務: 5   價錢: 5  

# 4

June Chan

張貼於 13th Aug, 2012 9:09 am


價目表的新張期優惠已過, 但仍覺得物超所值!

其實兩三個月前已知開咗呢間按摩店, 試過响唔記得六月定七月既某一個星期三放工WALK-IN試一試, 點知一到門口, 竟然見到工作人員關門上鎖?! 唔係應該去到11點既咩? 八點未到就關門?! 我心諗生意唔係咁差啩....於是就冇再考慮呢間嘢...

上星期五, 全身酸痛到不得了, 上ZONE一ZONE再望多次...見到呢間舖仲响度..決定打電話預約2 parts, 想約七點三, 但佢話要七點八先有位, OK, 冇問題啦, 幾個字啫~

一去到, 工作人員好有禮貌, 等咗一陣就可以上房! 房間有足夠空間同埋好乾淨, 光線剛剛好, 冷氣亦好夠! 然後脫衣瞓上床 (我做推油)等師傅~

朋友都知我係骨精, 試過好多唔同既地方, 好多師傅其實好HEA, 而好既師傅好多時一係收費貴, 多人BOOK, 再唔係就地點唔就腳! 所以今次都抱住姑且一試既心情, 心諗如果手勢唔太差既已經賺咗...點知......

嘩...真係...正到冇得頂呀!!! 師傅手勢好已經唔在講, 我諗住$152/50MINS呢個價做推油其實已經幾平, 點知個師傅主動幫我做埋刮痧, 推淋巴......真係爽到呢....到最尾梗係買埋套票啦...真係抵到笑呀!!!!



評價: 好評    環境: 5   服務: 5   價錢: 5  


編輯推介編輯推介
# 3

floop

張貼於 1st Jun, 2012 4:07 pm


不錯的按摩店



評價: 好評    環境: 4   服務: 4   價錢: 4  


編輯推介編輯推介
# 2

知足康

張貼於 19th May, 2012 9:27 am


回覆會員Cataug的意見

Cataug,你好!我是知足康的負責人。

感謝你惠顧本店,並喜歡我們的服務。你提供的寶貴意見,我們會認真處理及改善,希望能為每一位客人,提供更好的服務。

再一次感謝你的支持和意見。

知足康



評價: 好評    環境: 5   服務: 5   價錢: 5  


編輯推介編輯推介
# 1

Cataug

張貼於 17th May, 2012 5:31 pm


上星期五,全身都十分疲倦,本身住第一城,但上zone one zone見到大圍新開的知足康,book左晚上十點,坐馬鐵過去試一part身(推油$136) 同一part腳($112)。22號女師傅手勢好好,好到位,價錢十次腳=$1000, 即是好似係$100一次, 身好似係十次=$1120, 係第一城同紅磡都做唔到,加上新裝修,都幾討好,即時各買十張。其他人都用得,只認coupon

雖然新,但洗手間有小小怪味, 建議放小小香味濟,始終人流比較多,清潔密小小客人會開心d!

但大致上都很滿意。



評價: 好評    環境: 4   服務: 4   價錢: 5  


編輯推介編輯推介