|
# 8 Vivi LS |
張貼於 3rd Dec, 2018 10:14 pm
評價: |
|
# 7 Alula Lee |
張貼於 11th May, 2016 8:48 pm 按得唔好囉 按完冇舒服既感覺 太差啦
知足康 (大圍店) 回覆會員
Alula Lee,你好!
評價: |
|
# 6 緊弛熊 |
張貼於 23rd Mar, 2013 10:21 pm 好舒服 因為睇0左zoneonezone 所以去0左大圍試下呢間按摩店
知足康 (大圍店) 回覆會員 感謝會員緊弛熊贊賞及意見,令我們可以不斷改服務的態度和質素。
有關對房間冷氣不足問題,是因為每個客人要求溫度不同,客人可向技師提出調整溫度大小,或同店內服務員提出要求。
再一次多謝您的意見,歡迎您再度光臨。
知足康 (大圍店) 負責人
評價: |
|
# 5 知足康 |
張貼於 14th Aug, 2012 9:21 am 回覆會員June 的意見 June,你好!我是知足康的負責人。
評價: |
|
# 4 June Chan |
張貼於 13th Aug, 2012 9:09 am 價目表的新張期優惠已過, 但仍覺得物超所值! 其實兩三個月前已知開咗呢間按摩店, 試過响唔記得六月定七月既某一個星期三放工WALK-IN試一試, 點知一到門口, 竟然見到工作人員關門上鎖
評價: |
|
# 3 floop |
張貼於 1st Jun, 2012 4:07 pm 不錯的按摩店
評價: |
|
# 2 知足康 |
張貼於 19th May, 2012 9:27 am 回覆會員Cataug的意見 Cataug,你好!我是知足康的負責人。
評價: |
|
# 1 Cataug |
張貼於 17th May, 2012 5:31 pm 上星期五,全身都十分疲倦,本身住第一城,但上zone one zone見到大圍新開的知足康,book左晚上十點,坐馬鐵過去試一part身(推油$136) 同一part腳($112)。22號女師傅手勢好好,好到位,價錢十次腳=$1000, 即是好似係$100一次, 身好似係十次=$1120, 係第一城同紅磡都做唔到,加上新裝修,都幾討好,即時各買十張。其他人都用得,只認coupon
評價: |
今日好攰一定要做按摩舒緩下。
成日經過呢間, 諗住試一試, 打去個陣個reception態度麻麻, 問佢係咪火車站對面, 佢話工聯會有旁, 鬼知工聯會响邊咩。問非所答! 但都去試吓啦~
地點就好方便, 但我覺得環境一般, 樓下的按摩房對住個洗手間, 好噪, 感覺唔衛生。
師傅亦都一般, 成日按按下聽電話, check whatsapp。
但因為真係好攰加咗半part, 個師傅已經同reception講共part 半, 個串嘴reception以為係加多part 半